сряда, 4 март 2009 г.

Курс - обучение за сватбени агенти

Здравейте скъпи Приятели :)

Тази година за втори път проведохме нашето съвместно с агенция „Аликорн Консулт” курс обучение за сватбени агенти. За два дена 16 дами и 1 господин от различни краища на Българи получиха много ценни, задълбочени съвети и препоръки как да стартират бизнес като организатори на сватби и тържества.

Ние сме много щастливи, че наши възпитанички от курса за сватбени агенти от 2007 година се развиват много успешно. В първото ни обучение преди две години наши ученички бяха момичетата от Парфюм (Пловдив), Раро (Благоевград) и други. След успешното обучение за сватбени агенти и полезните бизнес съвети които се дават в него успешно стартира своя бизнес агенция "Royal Wedding" (София).

Тази година имахме курсисти от цяла България, като част от участниците имат вече действащи агенции,а други планират стартиране на собсвен бизнес. Задълбочено разглежданите теми в професионалното ни обучение на теми: сватбен етикет, сватбени традиции, сватбени услуги - фотограф, оператор и диско водещ, сватбена декорация и украса, сватбено облекло и булчинска рокля, сватбени покани и печатни материали, техники за комуникация с клиенти и бизнес партньори и други, са много полезни за всички учасници. Няма да крия, че за нас беше чест в курса за сватбени агенти да вземат участие и професионалисти в организацията на събития - служители на Гранд Хотел София.

Аз отново бих искала да благодаря на всички тях за участието им в нашето обучени и всички ние им желаем много, много успехи.

6 коментара:

  1. Анонимен5/3/09 10:49 сл.об.

    Здравейте Мариела и Николета,
    За мен беше истинско удоволствие и невероятно изживяване да се запозная с вас и Алекс. Двата дни, пекарани с вас, минаха неусетно и гарантирам, че нито за миг не съм се отегчила. Благодаря за ценните съвети и напътствия. Желая ви още много красиви сватби и доволни младоженци!

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен10/3/09 11:18 пр.об.

    Здравейте "Приказен ден",
    Срещата ми с вас ме изпълни с много положителни емоции, които преносох вкъщи и върху приятелите си. От обучението , което проведохте научих много неща, които ще ми бъдат от голяма полза в бъдещето ми начинание. Радвам се, че имах възможността да се запозная с вас и ви благодаря от сърце! Пожелавам ви много усмихнати дни и все повече щастливи мигове!

    ОтговорИзтриване
  3. Привет на прекрасните обучители: Мариела, Алекс и Нели! Благодаря горещо за прекрасните дни и знания, които ни дарихте! Бяха толкова зареждащи, че когато разказвам за преживяването си, приятелите истински се радват и мъничко завиждат! Впечатлена съм от професионализма, перфектната организация и пълното себеотдаване на преподаващите. Вие не само правите света едно по-хубаво място, по-важното е, че учите останалите как сами да го правят. Пожелавам ви да сте все така прекрасни и харизматични! От мен много слънчеви усмивки, късмет и успехи!

    ОтговорИзтриване
  4. Анонимен18/3/09 5:55 сл.об.

    би било чудесно да организирате още такива обучения и ако го направите ще сум от 1вите записани :)

    ОтговорИзтриване
  5. Анонимен25/3/09 10:53 сл.об.

    Здравейте "Приказен ден",
    за мен е удоволствие да споделя впечатленията си от курса, който ме срещна с вас и ми даде най-добрия старт за бъдещите ми занимания. Вие ни подарихте натрупалия ви се опит, без който едва ли бихме се справили. Благодарение на вас ние сме по- добри, защото се учихме от най-добрите. Бъдете все така иновативни и истински.
    Много усмивки от мен! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Анонимен27/3/09 10:10 пр.об.

    Здравейте, Мариелка и Ники,с удоволствие искам и аз да споделя впечатленията си от курса,който организирахте.Вие ми дадохте много ясна представа за стартирането на такъв вид дейност,много ви благодаря.Срещата ми с вас,смело мога да кажа,беше истинско удоволствие.Благодаря още веднъж

    ОтговорИзтриване