събота, 8 януари 2011 г.

Shania Twain's Wedding

Здравейте Приятели и добре дошли в новата 2011 година :)

Незнам за вас, но аз просто усещам, че тази година ще е невероятна. Очаквам да ми се случат забележителни и много красиви неща.
Ето, че и певицата на най- любимата ми сватбена песен " From this moment on" Шаная Туейн е на същото мнение.


Е за нея новата година започна с нещо чудно хубаво  ... сватба на брега на океана.

И така, канадската кънтри певицата (45г.) сключи брак през първият ден на новата година, като романтичното сватбено тържество започна с церемония на плажа на Пуерто Рико по време на живописен залез. Пред 40 гости ( роднини и  приятели) Шаная и швейцарският бизнесмен Фредерик (40г.) размениха своите любовни клетви. Нейният 9 годишен син я отведе до олтара.


И за двамата младоженци този брак е втори. След като след 14 годишен брак Шаная разбра, че съпругът и я мами с най- добрата и приятелка (екс-съпругата на Фредерик) бракът им се разпадна. Малко след това приятелството между Шаная и Фредерик прерасна в красива любовна връзка и след 18 месеца на 21 декември 2010 те обявиха техният годеж.

„Аз съм влюбена” написа Шаная в нейният блог. „Любов, спокойствие и щастие ме отвеждат в новата 2011 година” написа Шаная анонсирайки годежа им, „чувствам се освежена и обнадеждена за бъдещето. Нямам търпение да видя какво новата година ми е подготвила”.

Шаная закупи сватбената си рокля от малък бутик близо до дома и в Швейцария, Lausanne, а обувките които съпругът и носи в ръка на снимката са на Calvin Klein. Бижутата на булката са на Lorraine Schwartz.



Фотограф на сватбата беше Робърт Евънс, който още е снимал сватбите на Том Круз и Кейт Холмс , както и церемонията на Брад Пит и Дженифър Анистън 2005.

01/01/11 - прекрасен ден за едно красиво начало, нали?

Аз също съм имала удоволствие да присъствам на сватба на брега на морето :), тъй като агенцията ни беше ангажирана да организира сватбата на Катя и Наско които сключиха брак на плажа в Поморие.

Мери К.

Няма коментари:

Публикуване на коментар