вторник, 23 юни 2009 г.

Сватбата на Ралица и Христо

Ралица § Христо

06.06.2009

На 06.06.2009 под венчилото минаха и Раличка и Христо. Ето малко снимки от техния приказен ден. Освен тези прекрасни снимки искам да споделя с вас и още нещо - това ми е първата сватба, на която на булката й стана толкова лошо от топлото, че се наложи да й купя друга рокля, за да се преоблече. На иначе красивата й рокля корсетът беше много стегнат, а воланите на полата тежаха повече от самата булка. Ралица започна да се задушава и се наложи да действам светкавично. Имах 10 мин. до церемонията в църквата. За щастие в района на „Св Неделя” има много магазини. Когато видя новата си рокля, Рали възкликна: „Аууу, ти си ми купила бяла ролкя. Колко си съобразителна. Пак ще съм в бяло и ще съм си булка”. след като се преоблече и се почувства много по-добре, Раличка ме прегърна и ми каза: „ Мариелче, ти си истинско съкровище. Добре, че те има. И аз да съм за пример на другите ти бременни булки – да не си купуват големи тежки рокли като мен”.Аз бих казала, че тя трябва да е пример за всички момичета затова, че сватбеният ден е най-приказното изживяване не заради роклята или лимозината, или какъвто и да е друг предмет. Истинското вълшебство в този ден витае във въздуха и то винаги идва там, където има любов и не бива една булка да се лиши от това прелестно преживяване, само защото нещо не се е получило така, както се е очаквало.
Рали и Ицо се наслаждаваха на всеки миг от своя сватбен ден почти до 02:00 часа.

Най-щастлива ме правят миговете, когато очите на нашите булки се усмихват и в тях чета това, че разбират колко по-важни от всичко друго сме за тях в този толкова специален ден.
Скъпи Рали и Ицо, от все сърце Ви благодарим, че ни поканихте да бъдем участници във Вашата сватбена приказка.







Няма коментари:

Публикуване на коментар